tiistai 27. marraskuuta 2018

Supernopeat neuvolakuulumiset

Heipsan ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Mä olin eilen jälleen neuvolassa ja aattelin nopeesti tulla teille kertomaan kuulumiset sieltä. Eli eilen mulla oli viikot 22+4. Aika oli tuttuun tapaan heti kasilta.

Ihan perus kaavalla mentiin taas. Pissan olin vienyt perjantaina viljelyyn, kuten yleensä puolivälin tienoilla taidetaan tehdä. Mutta se oli onneksi puhdas. Ainoastaan protskut oli eilisessä pissassa vähän koholla mutta se kuulemma saattaa olla ihan normaalia.

Paino mua vähän taas jännitti, kun tässä on ollut muutamia niinsanottuja huonoja ruokapäiviä. Eli on tullut syötyä tosi vähän. Mutta paino oli noussut, ei onneksi enää ihan niin paljon, kuin tähän asti, 125gramman viikkotahdilla, eli yhteensä puolisen kiloa. Tähän asti siis kokonaispainonnousu on noin 8kiloa. Kuulemma ihan hyvä!

Hemoglobiinia ei jostain syystä mitattu... Verenpaine oli 109/62.

Vauvan syke oli 140 ja 150 välillä, eli ihan hyvä sekin. Sf-mittakin saatiin niinsanotusti rajojen sisälle tällä kertaa. Nyt se oli 21cm,

Lopuksi vielä juteltiin ja sain raskaustodistuksen Kelaa varten ja muita esitteitä ja lomakkeita.

Kaikki hyvin siis tälläkin kertaa <3 Se on pääasia, vaikka tää mama alkaa olla jo aika väsynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti