maanantai 1. lokakuuta 2018

Kaiken alku

Helou!

Osa ehkä muistaakin mut Rullailua-blogista, mutta totesin että sen blogin aika on ohi. Uudet tuulet ja uusi alku, kaikelle.

Ne jotka mua ei vielä tiedä tai tunne, niin oon Janika, 23 vuotias avovaimo, äitipuoli ja maaliskuussa syntyvän pikkuisen tuleva äiti. Oon nyt ollut reilu vuoden sairaslomalla masennuksen sun muiden psyykkisten juttujen vuoksi. Psyykkisten juttujen lisäksi mulla on syntymästä asti ollu selkäydinvamma, eli olen halvaantunut lantiosta alaspäin. Käytän siis pyörätuolia, mutta pää ja kädet toimii ihan normaalisti. Ja muutenkin halvaustasoni on sitä luokkaa, että kävely ei ilman apuvälineitä onnistu, mutta kuitenkin pystyn elämään pyörätuolista huolimatta suht normaalia elämää.

Olen tällä hetkellä raskaana rv 14+4 joten maaliskuussa meitä on yksi lisää. Siitä tämä blogikin kertoo. Mun, eli Perhosen matkasta pienen Toukan äidiksi ja kaikesta mitä siihen liittyy.

Tervetuloa meidän perheen matkaan! (Kunhan pipo ei ole liian kireällä;) )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti