torstai 25. lokakuuta 2018

Rv 18+0

Heipsan! Uusi viikko ja uudet kujeet, vai mitä? Jotenkin musta tuntuu, että viikko meni niin nopeesti ettei kerinnyt juuri mitään tapahtumaan! Mutta mikäs on todellisuus?

- Jonkun sortin pesänrakennusvietti on iskenyt jo. On leivottu leipää ja rieskaa. On putsattu jääkaappi, lääkekaappi, vanhat suihkugeelit ja kosmetiikka on myös heitetty pois. Vauvan tuttipullot sun muut "pikkutarvikkeetkin" laitoin pussiin vielä odottamaan. Lääkekaapista muuten lähti noin puolet lääkkeistä apteekkiin, sillä ne oli jo todella reilusti vanhentuneita... Hups. Koska viimeksi sä oot tsekannu lääkekaapin jos sellasen omistat?



Kommentoikaa alas, jos haluatte näihin ohjetta!

 - Vauva on taas kovasti yrittänyt vatsan läpi :D Voi, kuinka kiitollinen mä tälle pienelle olenkaan, että päivittäin hän ilmoittaa olemassaolostaan, eikä mun tarvi huolestua.


- Vauva on ilmeisesti jo myös alkanut tunnistaa isänsä äänen, sillä aika usein, kun mieheni alkaa puhumaan, vauva innostuu <3

- Tehtiin taas kivoja kirpparialöytöjä. Nää ja 2 tuttipulloa alle 6e!


- Lauantai-iltana iski IHAN KAMALAT vatsakivut ja olin varma, että tää syntyy nyt. Mä ihan tärisin kivusta. Kivut oli aaltomaisia, vähän kuin supistukset. Syyksi kuitenkin selvisi aika huono ruokavalio ja paljon kahvia päivän aikana. Huh kun säikähdin.
Maanantaina onneksi neuvola, niin saa samalla tsekata tilanteen. Josta tulikin mieleeni, että mukaanlukien kolmas neuvola, on kaksi postausta niin sanotusti terveydenhuollon käynneistä, eikä yksi niinkun viimeksi sanoin. Ja sitten on  jo pian se rakenneultrakin :D Koittakaa kestää, lupaan kirjoitella muustakin kuin vain eri käynneistä!

- Närästys... Voi hyvänen aika sitä närästystä. Hiukan mua kyllä meinas itkettää, kun löysin lääkekaapista täyden paketin Rennietä, kun olin siihen asti vain kärvistellyt. On meillä Samariniakin mutta se maku...

- Pissahädästä ei edes puhuta. Ja jos et 2 sekunnissa oo pöntöllä, niin huomaat kyllä sitten...

- Oon ihan hurahtanut luumuihin vaikka aina oon luullut, etten niistä tykkää! Ja tällä kookosjugurtilla voisin vaikka elää! Taivaallista!


-Aloin myös selaamaan vanhoja kuvia ja yllätyin kuinka paljon oon muuttunut raskauden myötä!


Nää viikkopostausten vatsakuvat otan muuten aamulla makuuasennossa heti herättyäni, sillä seisoa en pysty ja koen, että istuen ei näe ihan koko totuutta. Tänään siis näytetään tältä:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti