keskiviikko 5. joulukuuta 2018

Arki ennen vauvaa 2

Täällä ollaan taas! Mun piti kirjoitella teille jo viikonloppuna, mutta mulla oli jotenkin niin huono fiilis, etten sitten saanu aikaiseksi oikein mitään. Mutta nyt otin itseäni niskasta kiinni pienestä flunssaisuudesta huolimatta ja kirjoittelen mun eilisestä eli 4.12.2018, jälleen melko tavallisesta päivästä.

Aamulla mä heräsin joskus 9 aikoihin, vaikka yö oli ollut ihan tosi huono närästyksineen ja pissahätineen... Valvoin yöllä varmaan pari tuntia, mutta onneksi on Bookbeat ja äänikirjat.


Mulla oli kovat suunnitelmat, että ennen kello 12 lääkäriaikaa, voisin meikata ja kokeilla uusia BareMineralsin meikkejä, mitä tähän asti on tullut mun TÖRKYKALLIISTA joulukalenterista.


Vaan viikonlopun huono fiilis ja vetämättömyys jatkui, joten aamutoimien jälkeen, noin puoli kymmenen mä jatkoin äänikirjan kuuntelua ja aloin kesyttämään mun kirpparilta haalimaa washiteippipussillista.


Äkkiä mä huomasin, että kello on yli 11 joten kävin äkkiä vessassa, pakkasin laukun ja lähdin noin 11.30 maailman turhinta lääkärikäyntiä kohti psykiatrian polille ja kyyti tulisi ihan liian aikaisin. Onneksi mulla on lähes aina joku käsityö mukana mulla oli noin kaksyt minuuttia aikaa neuloa huivia.


Lääkäri oikeastaan vain kysyi pari kysymystä lausuntoa varten, jonka tarvin yhteen Kelan hakemukseen. Sen jälkeen jauhettiin varmaan kymmenen minuuttia soopaa, jonka jälkeen mä pääsinkin sitten lähtemään kotiin kokkailemaan herkullista kanakastiketta <3 Tuli kyllä melkoisen pippurista mutta ai että kun oli hyvää!


Puoli kahden aikoihin olin saaanut ruuan valmiiksi ja syötyä, joten mitäpä sitä muutakaan kuin jatkoin sampletusta. Samoihin aikoihin mies laittoi viestiä, että meidän kaveri olis jossain vaiheessa tulos meille treenaamaan mieheni kaveriksi.


Kolmen jälkeen mies tuli kotiin, keitettiin kahvit ja miehet meni treenaamaan. Mä menin seuraksi, kun alkoi sampletus vähän tökkiä jostain kumman syystä.

Treenin jälkeen mä jatkoin yllätys yllätys samplettamista ja noin kuuden aikoihin muistin, että bujo ja positiivisuuspäiväkirja on vielä täyttämättä. Bujossa ei tällä hetkellä paljon täytettävää ole, kun en oo joulukuulle tehnyt mitään trackereita. Ainoastaan muutaman sivun kävin läpi ja täytin positiivisia asioita toiseen vihkooni.


Tässä vaiheessa kello olikin jo sen verran paljon, että siirryin murun kanssa sohvalla katsomaan illan ohjelmia.

Illalla vielä söin vähän riisiä ja kanakastiketta sekä kookosjugurtin ja sitten olikin hyvä kömpiä nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti