maanantai 31. joulukuuta 2018

Loppuneet kosmetiikkatuotteet osa 1.

No mutta helou ja ihanaa tän vuoden viimeistä päivää! Onko jo kovat suunnitelmat, miten otat ensi vuoden vastaan?

Mä tykkään ihan hirmuisesti lukea postauksia (ja katsoa Youtubesta videoita) missä esitellään loppuneita/roskiin meneviä kosmetiikkatuotteita. Siitä sainkin idean toteuttaa tälläisiä itsekin! Kuukausittain multa ei näitä varmastikaan tule, mutta jos aina sillon tällöin. Let see, mitkä tuotteet on aika heittää pois.
Pahoittelut keltaisista kuvista.

Rasvat
Jostain syystä mulla ei ollut nyt kertynyt kuin kolme rasvaa, mutta mulla kyllä on niin paljon erilaisia, ettei ihmekään etten ehdi niitä kuluttaa kaikkia vaikka tuntuu että oon koko ajan lotraamassa.

Ekana täältä löytyy Bepanthen Anti-Exem, jonka mies mulle osti kesällä kokeiluun, kun atopia alkoi pahentumaan. Ihan ok rasva, mutta en ehkä kuitenkaan ostais uudelleen, sillä hintaansa nähden pieni purkki eikä hyöty nyt kuitenkaan ihan niin suuri ollut...

Tokana on Favoran kasvovoide. Tän mä ostin joskus kesällä, kun apteekissa oli tarjous, että kun osti kaksi Favoran tuotetta, sai meikkipussin kaupan päälle. Kallista tuo oli kuin synti, mutta ihan ok kuitenkin. Mieskin sitä aina välillä kuitenkin käytti.

Viimeisenä rasvana mulla on Cien-merkin 24h kosteusvoide. Varmasti jokainen tietää, että tää on aika halpaa. Mutta tää oli ehkä kuitenkin näistä lemppari. Mä käytin tätä itseasiassa suihkussa suihkugeelin sijaan. Ainoa miinus tulee purkista nimittäin en ollenkaan tykkää, että purkista pitää kaivaa tuotetta. Varsinkin kun mulla on pitkät kynnet niin puolet tuotteesta oli aina kynsien alla.


Meikit
Näistä oikeastaan vain yksi tuote oli oikeasti loppu. Muut oli vanhentuneita joten oli aika heittää nekin pois.

Ekana voisin esitellä ylärivin varjostuspaletin. En edes muista mistä tuo on, mutta nyt kun tuo lempisävy meni rikki, oli aika heittää paletti pois, sillä muita sävyjä mun ei oo tullu ees käytettyä. Eikä tuossakaan sävyssä paljon ollut edes jäljellä.

Toisena NYXin luomiväriprimer. Tähän mä olin tosi pettynyt. Tai sitten en vaan osannut käyttää. Mutta ei kuitenkaan pääse jatkoon vaikka sitä kovasti ainakin aikoinaan hypetettiin. Käytin sen kuitenkin loppuun hintansa vuoksi.

VeryMe primer. Ei ei ja ei...

H&M luomiväripaletti. Tuo on jo niin vanha, etten kehtaa edes kertoa kuinka vanha. Pääasiassa käytin sitä kulmapalettina, kuten ehkä huomata saattaa.

Oriflame silmienrajaustussi. Tän kanssa mä pääsin sinuiksi ihan liian myöhään. Sain sen kuitenki jo joskus pari vuotta sitten, joten päätin että nyt on hyvästien aika.

Lumenen ripsari. Tää mua ärsyttää. Ihan suunnattomasti. Nimittäin en alun alkaenkaan tästä tykännyt sillä mun makuun tosi pliisu... Noh, olin onnellinen kun pääsin ostamaan uutta. En kuitenkaan muistanut mikä ripsari mulla oli käytössä ollut ja kaupasta kun lähdin, mulla oli kädessä tismalleen tää sama ripsari...


Kasvot

Ihan ekana tässä on Avonin peel off-naamio. Ihan täyttä rakkautta. Vaikka se oli jo sata vuotta vanha, käytin sen kuitenkin loppuun sillä siellä oli ihan vain ehkä yhteen tai kahteen kertaan. Suositelkaas muuten mulle tälläsiä revittäviä maskeja mitä sais ihan vaikka marketista.

Tokana mulla on Bette Boxista kesällä saadut Hohde-sarjan tuotteet. Näistä en tosiaankaan osaa sanoa mitään, sillä pääsin kokeilemaan nuota kerran tai kaksi kokonsa vuoksi...


Suihkugeelit
Suihkugeelejähän mä en voi käyttää, joten oli aika keksiä näille muuta käyttöä. Meillä sopivasti loppui käsisaippua joten nää pääsi pumppupulloon toimittamaan käsisaippuan virkaa.

Yllättävästi taas Avonia :D Tässä oli ihana kardemumman tuoksu <3

Tästä toisesta mulla ei ole hajuakaan sillä hamstrasin sen jostain facen roskalavakirppikseltä... joskus.


Hiukset

Kuivashampoo on niitä harvoja hiustuotteita joita käytän joten... Mutta mä tykkään tästä nimenomaisesta tuotteesta sillä tää ei jätä tummia hiuksia harmaiksi tai valkoisiksi värinsä ansiosta. Näin raskausaikana mä oon tällä myös välillä piilottanut tyvikasvua ;)


Deodorantit

Tässä oli ihan ok tuoksu, mutta tää jotenkin aktivoitui ns. liikkeessä ja eipä mun tuu pahemmin hikiurheiltua joten...


2 kommenttia:

  1. Mulle tuli myös niinikään Bette Boxista nuo Hohde-testerit. Tuo Tehovoide on musta näin talvikäytössä muuten jees, mutta haju on jotenkin niin vahamainen ja tylsä että en varmaankaan tule tuota ostamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti kommentista <3 joo ei se haju ollut kyllä yhtään ainakaan miellyttävä...

      Poista