tiistai 20. marraskuuta 2018

Melkein 300 tuntia unta

Helou helou! Tänään tulee taas hiukan erilaista postausta, nimittäin esittelen mun Bullet Journalista kolme trackeria lokakuulta; mieliala, uni, ja habits eli olisko se suomeksi sitten tavat...? Mä tykkään vaihdella kuukausittain eri trackereita ja joinakin kuukausina niitä ei bujossa ole ollenkaan. Mutta käydäänpä heti asiaan. Anteeksi muuten suttuisista kuvista, mun bujo lensi vähän aika sitten vesiastiaan, joten jotkut värit on ikävästi levinnyt.

Mieliala:


Kuten näette, mun mieliala on lokakuussa ollut aika hyvä tai jopa todella hyvä/onnellinen. Ainoastaan parina päivänä olen ollut surullinen. Tuo 5. päivä oli se, kun vauvan sydäntä ja munuaisia yritettiin ultrata, tuloksetta.

Uni:


Juu jep, oon nukkunut ihan hyvin lokakuussa vielä! Ainakin määrällisesti, unen laadusta en sit menis enää vannomaan. Nukuin lokakuussa keskimäärin reilu 9tuntia per yö!

Tavat:

Tästä ette kuvaa saa, sillä trackerissa on pari henkilökohtaista asiaa myös. Mutta teen teille listan monenako päivänä oon tehnyt mitäkin.

Unta vähintään 9 tuntia: 21/31
Päivitin Instagramia: 20/31
En käyttänyt ollenkaan rahaa: 27/31!!
Luin/ kuuntelin kirjoja: 9/31
Täytin bujoa: 22/31
Neuloin/virkkasin: 20/31
Meikkasin: 6/31

Mitä tykkäätte tälläsistä postauksista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti