lauantai 24. marraskuuta 2018

Minä olen puhelinriippuvainen

Ja se ei varmastikaan tullut kenellekkään mun läheiselle yllätyksenä...

Mulla on nyt pari viikkoa ollut käytössä puhelimessa YourHour-sovellus, joka aina päivän päätteeksi antaa yhteenvedon, kuinka paljon ja missä sovelluksessa on vietetty aikaa. Mä olin ekan viikon yhteenvedosta ihan tosi surullinen. Käytin viikossa liki 2 vuorokautta pelkästään puhelimella!

Oon asettanut itselleni "aikarajaksi" 3 tuntia per päivä, mutta noh, kauhean hyvin se ei ole mennyt, nimittäin nyt kuluneen viikon aikana mä oon käyttänyt:

Facebookkia 10 tuntia ja 57 minuuttia (n. 1,5 tuntia päivässä)
WhatsAppia 6 tuntia ja 20 minuuttia (n. tunti päivässä)
Instagramia 6 tuntia ja 13 minuuttia (n. tunti päivässä)
Nettiselainta 3 tuntia ja 46 minuuttia (n. puoli tuntia päivässä)
Youtubea 3 tuntia ja 7 minuuttia (n. puoli tuntia päivässä)

Nuosta tulee jo noin 4.5 tuntia per päivä. Lisäksi kaikki muut sovellukset mitä käytän eli kamera, galleria sun muut. Tarttis varmaan tehdä asialle jotain?

Mä todellakin toivon, että sitten kun mies jää kotiin töistä, mulla olis paljon muutakin tekemistä kuin istua puhelimella. Ja ihan varmasti mä siinä onnistunkin, kun vain päätän niin!

Mun IG-storysta (j.a.n.i.k.a.h) voi päivittäin seurata tätä mun matkaa, sillä lisään sinne iltaisin aina päiväraportin.

Aijotko sä kokeilla tuota sovellusta? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti