torstai 1. marraskuuta 2018

Rv 19+0

Mä en oikeesti enää ymmärrä, mihin tää aika katoaa! Viikon päästä on jo puoliväli saavutettu... Toisaalta mä toivon, että loppuraskaus menis ihan yhtä nopeasti ja saatais meidän pieni nyytti jo syliin.

Katsotaan nyt kuitenkin vielä, mitä kulunut viikko sisälsi.

- Kovasti on ollut sukupuoli jo mietinnässä. Ja pieniä villasukkia on tullut kanssa jonkun verran tehtyä. Nyt vain pitää vielä pari viikkoa odotella tietoa, kummat saa keväällä vauvalle pukea <3


- Koitin myös vähän tankata pinaattia, ja ainakin viime neuvolakäynnin perusteella ei ihan turhaa ollut kun rauta-arvot oli jo ihan ok! Pitäs vaan säännöllisesti syödä. Tätä pöperöö mun mies syö lähes päivittäin...


- Vauvan sänky valmistui ja nyt on sitten mietitty ankarasti, kuinka sen petaisi. Ideoita ja vinkkejä saa antaa. Ja saa myös ehdottaa, mitä sängyn alatasolle laitettaisiin. Tällä hetkellä mietinnässä alatasolle hoitoalustan säilytyspaikka, muutama vaippa, peppuvoide, rättejä sekä muutama vaatekerta. Sängystä tulee myöhemmin sitten omaa postausta :)

- Vauva on möyrinyt ihan valtavasti. Kuvat ja videot vaan ei oikein ota onnistuakseen mutta eiköhän näistä jotain hahmota <3 Lisään videon blogin Facebook-sivulle, käykää siellä katsomassa meidän jumppatuokiota.



- On tehny mieli esimerkiksi pizzaa. PALJON.

- Yhtenä yönä näin unta KAHTEEN otteeseen, että oltiin rakenneultrassa ja meille lupailtiin poikaa. Seuraavana yönä näin unta, että olin synnyttänyt kaksostytöt...

-Aivastelu jatkui.

- Moni paita on jäänyt pieneksi ja joskus oon jo joutunut laittamaan miehen paidan päälle kun omat on napapaitoja pikkuhiljaa :D



- Oon aika paljon saanut neulottua vauvanpeittoa myös, kun oon katsonut samalla Nonnu Neulojan podcasteja Youtubesta. Suosittelen muuten katsomaan niitä jos käsityöt kiinnostaa.


Ja vatsa oli tänä aamuna tämän näköinen


1 kommentti: