torstai 17. tammikuuta 2019

10 viikkoa laskettuun aikaan

Niin... Ei mulla oikein löydy edes sanoja. On niin hurja ajatella, että max. 12 viikkoa ja meillä on vauva <3 Nyt on kuitenkin vielä aika katsoa kuluneen raskausviikon tapahtumia.

- Jäätävä paine alakerrassa on tullut kiusaksi.

- Oon alkanut miettimään, tuntuuko se joltain kun vedet menee :D Ja mistä tietää, että synnytys on käynnissä?

- Tuli tilattua myös Parvel-merkkinen itkuhälytin vaikka aluuksi meinattiin ettei tarvita.


- Näin taas unta, että vauvan todettiin seuraavas ultras olevan poika :D

- Oon myös alkanut tehdä vähän muistilistaa tehtävistä asioista vielä ennen vauvan syntymää.

- Opeteltiin myös miehen kanssa kaukalon kiinnitys autoon.

- Joka toinen on sanonut mun mahan olevan pieni, joka toinen sanoo sen olevan iso :D Mies sanoi aika hyvin: Jos tää maha olis jollain toisella, niin se oliskin ehkä pieni mutta mulle se on iso. Ja ollaanhan me kuitenkin yläkäyrällä :D


- Käytiin synnärin järjestämässä synnytysvalmennuksessa, siitä myöhemmin lisää =)


- Myös menkkamaisia jomotuksia on enemmän kuin tarpeeksi..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti