perjantai 25. tammikuuta 2019

rv 31+0

Heipsan!

Pahoittelut, että postaus tulee päivän myöhässä, mutta mulla oli eilen synttärit joten en tehnyt blogijuttuja ollenkaan :) Nyt kuitenkin kaikessa lyhykäisyydessään on aika tsekata kulunut raskausviikko <3

- Vauvalle saapui itkuhälytin vaikka aluksi meinattiin olla ilman. Mutta tässä kuitenkin on niin monta muutakin ominaisuutta niin ajateltiin (minä ajattelin) kokeilla. Jos kokemuksia löytyy, niin saa kertoa!




- Käytiin myös neuvolassa jälleen. Kaikki niinkun pitää, jopa mun rauta-arvot oli hyvät vaikka en rautalisää ole pystynytkään ihan säännöllisesti vatsan takia ottamaan. Mun paino myös oli noussut pari kiloa sen jälkeen kun marraskuussa viimeksi punnittiin. Joulukuun neuvolassa ei siis punnittu mua ollenkaan jostain syystä.

- Perkeleelliset kivut vaivaa, lähinnä öisin. Johtuu kuulemma siitä, kun vauva alkaa laskeutua ja kasvaa samalla hurjaa vauhtia. Tän takia mun yöunetkin on mitä on...


- Oon myös jonkun verran katsonut synnytysvideoita :)

Videoista puheenollen, käsityöihmisille ja toki muillekin tiedoksi: Mulla on Youtubessa uusi neuleaiheinen kanava, Ihan tavallinen käsityökori


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti