torstai 31. tammikuuta 2019

32+0

Terkut täältä kipujen ja väsymyksen keskeltä! Tsekataas jälleen männäviikon tapahtumat vaikka edelleen musta tuntuu, ettei oo yhtää mitää tapahtunu :D

- Pakkasin sairaalakassin melkein valmiiksi, enää puuttuu lähinnä eväät, laturit sun muut pienet tilpehöörit. Sitten samaan syssyyn pitää vielä kaukalo putsailla enimmistä kissankarvoista :D

- Nukuttu on liitoskipujen takia TODELLA huonosti. Inhottaa vain, että nyt kun alkaa olla viimeiset hetket huilata, niin mä en saa senkää vertaa unta. Pelottaa, että tässä pian käy niin, että kun vauva syntyy, mä oon jo siinä vaiheessa liian väsynyt. Mutta palataan tähän asiaan ihan kohta :)


- Närästys on jatkunut edelleen.

- Alkaa maha olla sen verran iso, että en meinaa kunnolla mahtua ruokapöydän ääreen :D


- Vähän on alkanut jännittää, sillä Facebookissa maaliskuisten ryhmässä on alkanut vauvoja jo syntymään...


- Eilen käytiin myös kontrollissa eli lääkäri ultras sekä puhuttiin näistä mua valvottavista kivuista. Lääkäri oli ihan tosi ihana kaikinpuolin. Määräsi mulle öiksi tarvittaessa Panacodia. Otin eilen sitten ensimmäisen ja noh... Kyllähän se auttoi mutta vain muutaman tunnin, joten heräsin taas joskus 3-4 maissa. Joten tänään on sitten väsyttänyt edelleen.

Ultrassa pieni, todella aktiivinen tytöntyllerö oli edelleen pää alaspäin. Painoarvio 1.7kiloa ja syntymäpainoksi arvioitiin noin 3.1kiloa jos tätä tahtia kasvaa <3 Ihan on pikkuinen äitinsä näköinen mutta paljon on myös isäänsä <3 Rakas pieni <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti