keskiviikko 9. tammikuuta 2019

Niina Laitisen Emilia-sukat

Helou helou! Mä oon tällä hetkellä ihan tosi innoissani! Mä nimittäin otin loppuvuodesta itseäni niskasta kiinni, ja opettelin pitsisukkien tekemisen. Mä olin tehnyt siitä itelleni kauhean mörön, mutta Niinan kyseinen ohje ainakin oli niin selkeä, että mä puolessa välissä sukkaa mietin, voiko tää mennä näin kun on niin helppo!


                                                       Emiliat by Niina Laitinen (ilmainen ohje Ravelryssa)
                                Puikot: ohjeen 3mm sijaan otin 2,5mm
                  Lanka: Novita Nalle sävy 320
                  Kulunut aika: 17.11.18-5.1.19
Paino: 81grammaa

Oikeasti nää on tosi tosi nopeat neuloa mutta mulla oli liian monta muutakin työtä kesken silloin joten se nyt sitten vähä venähti. Mutta jos ei tekisi muita töitä yhtä aikaa niin mun keskinopealla tahdilla nää valmistuis arviolta 4 päivässä. Suosittelen tätä ihan ehdottomasti, jos mietit haluavasi kokeilla pitsisukkien tekoa <3

Ps. Mut löytää Ravelrysta nimellä JanikaMe. Sinne pikkuhiljaa lisäilen projekteja joten käykääs sekin tsekkaamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti